|
|
|
|
|
|
|
Проект рішення |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ 108-8 -рд |
|
|
|
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА |
|
|
||||
< |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Про здійснення електронних закупівель у м. Черкаси |
|
|
|
|
|
|||
> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 № 501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів», враховуючи листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.08.2015 № 3302-05/26761-06 “Щодо інформування стосовно пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів», з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, економії бюджетних коштів, розширення реальної конкуренції при здійсненні закупівель за кошти міського бюджету м. Черкаси та кошти комунальних підприємств Черкаська міська рада вирішила:
9. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення на офіційному сайті Черкаської міської ради. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міський голова |
|
|
|
|
А.В. Бондаренко |
|||
|
|
|
|
|
|
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА До проекту рішення Черкаської міської ради «Про здійснення електронних закупівель у м.Черкаси»
Закон України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень (абзац перший частини першої статті 2 Закону). Частиною третьою статті 2 Закону про особливості встановлено, що його дія поширюється в тих випадках, коли очікувана вартість предмету закупівлі є нижчою вартісних меж, визначених в частині першій статті 2 Закону України "Про здійснення державних закупівель", замовник на власний розсуд вибирає постачальника товарів , надавачів послуг чи виконавців робіт. Зазвичай економія бюджетних коштів, у випадках закупівель товарів, робіт, послуг без застосування процедури державних закупівель, не відбувається. При цьому в Україні створено механізм електронних закупівель, який вже широко використовується в інших містах, який націлений на публічне та прозоре проведення закупівель за бюджетні кошти, що в свою чергу зменшує корупційну складову під час здійснення закупівель. На сьогодні з метою опрацювання механізму електронних закупівель на практиці, визначення його слабких та проблемних сторін у тісній співпраці з громадськістю започатковано пілотний проект щодо впровадження електронних закупівель, в рамках якого замовники можуть випробувати зазначений механізм для придбання товарів, вартість яких нижче порогів, визначених Законами. Для формалізації цього процесу Кабінетом Міністрів України затверджено розпорядження від 20.05.2015 N 501-р "Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів" (далі - пілотний проект), розробником якого було Мінекономрозвитку України. Учасники пілотного проекту проводять електронні закупівлі товарів з використанням автоматизованої інформаційної системи, яка забезпечує прозорість результатів закупівель та до складу якої входять центральна база даних, єдиний модуль аукціону та кілька електронних майданчиків (сайтів у Інтернеті), що взаємодіють з центральною базою даних через відкритий програмний інтерфейс (АРІ). Електронною системою, що відповідає зазначеним вимогам є система електронних державних закупівель "ProZorro", яка створена з ініціативи громадських організацій, комерційних майданчиків, державних органів та підприємців, і належить громадській організації "Трансперенсі Інтернешинал Україна". При цьому замовники самостійно приймають рішення про участь в пілотному проекті. Зважаючи на те, що дія пілотного проекту розповсюджується на закупівлі, вартість яких нижче порогів, визначених Законами, урегулювання правил здійснення таких закупівель не може здійснюватися на законодавчому рівні. Отже, для можливості проведення електронних закупівель товарів, робіт та послуг за кошти місцевого бюджету, пропонується прийняття відповідного рішення про Про здійснення електронних закупівель у м. Черкаси.
|
|||||
Депутат Черкаської міської ради |
|
|
|
|
О.Ю. Романов |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|